Könnyen érthető változat
Mi a Kék Madár Alapítvány célja?
Az alapítvány célja, hogy segítsen munkába állni azoknak, akiknek egyedül nem sikerül.
Kiknek segít az alapítvány?
Azoknak segítünk, akik
- egyedül nem tudnak munkát találni,
- akik nem tudták befejezni az iskolát,
- akik speciális iskolába jártak.
Miben tudunk segíteni?
Segítünk
- megtalálni miben ügyes valaki,
- felkészülni a munkába állásra,
- jó munkahelyet találni
- a munkát megtanulni
- beilleszkedni a munkatársak közé
- munkahelyi gondokat megoldani (ha vannak)
- ügyeket intézni.
Rólunk modták:
• Nagyon jól dolgoznak, és nagyon jól meg vagyok elégedve velük és a munkájukkal, nagyon aranyosak és jószívűek!
• Sokban segítettek, és munkahelyet segítettek keresni.
• Itt megtanultam hogyan viselkedjünk egymással.
• Mindent megtanultam és sikerült munkahelyet keresnem.
• Új embereket ismertem meg és jó a társaság.
Hol van a Kék Madár Alapítvány?
Szekszárd, Bartina utca 12/a. (A Béla térhez közel.)
Telefonszámunk:
Szekszárdról: 512-048
Mobil telefonról, más városból: 06-74 / 512-048
Kéthetenként csütörtök délután várunk klubunkban!
- szép tárgyakat készíthetsz
- érdekes filmeket láthatsz
- kirándulhatsz
- beszélgethetsz
- barátkozhatsz
Keress bennünket telefonon! Számunk: 512-048

RG Stúdió